اگر حسابدار و یا صاحب کسب و کاری هستید حتما نام نرم افزار هوشمند نوین به گوش شما رسیده است. نرم افزار حسابداری هوشمند نوین بیست سال پیش توسط مدیران خوش فکر گروه شرکت های طرفه نگار تولید و هم اکنون بیش از ششصد هزار نفر در حال استفاده از این نرم افزار هستند.

 

در این بازار رقابتی که هر روز نرم افزار های جدیدی پا به عرصه می گذارند،هوشمند نوین سعی در ارتقای محصولات، پشتیبانی به موقع و در نتیجه رضایت مندی مشتریان خود گام های خوبی برداشته که نتیجه آن دریافت تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان در صنعت نرم افزار برای نهمین سال پیاپی است.

 

از همه مهم تر قیمت مناسب، کاربری آسان و پشتیبانی منحصر به فرد، نرم افزار هوشمند نوین را به یکی از پر طرفدارترین نرم افزار های مالی در ایران تبدیل نموده است.

 

با توسعه تجارت و مکانیزه سازی سیستم های بهترین انتخاب نرم افزاری است که بتواند همراه سادگی کار با آن، گزارشات کامل و جامعی را دریافت نمود. یکپارچگی بخش های مختلف اعم از انبار، و ، حسابداری، خزانه داری و تولید، باعث سادگی کار با این نرم افزار شده است.

 

با توجه به مشاوره قبل از با صاحبان مشاغل، پنج نکته قبل از تهیه نرم افزار در همه مشتریان مشترک بود که در ادامه به آنها می پردازیم.

 

۱) آیا بدون اطلاعات مالی می توان با نرم افزار حسابداری هوشمند نوین کار کرد؟

 

۲) با توجه به تنوع کسب و کارها، آیا هوشمند نوین نرم افزار تخصصی ویژه شغل مورد نظر را دارد؟

 

۳) نمی خواهم اول کار زیاد هزینه برای نرم افزار پرداخت کنم. آیا نرم افزار حسابداری ارزان قیمت هم دارید؟

 

۴) تا زمان آشنایی کامل با برنامه، نیاز به پشتیبانی دارم. آیا ارتباط با این بخش به راحتی امکانپذیر است؟

 

۵) آیا اطلاعات وارد شده از لحاظ تهیه نسخه های پشتیبان در وضعیت امنی قرار دارد؟

 

با توجه به سئوالات بالا، نکات زیر حائز اهمیت است:

 

۱) اگر کاربر هیچگونه اطلاعاتی از حسابداری نداشته باشد با عملیات اتوماتیک و هوشمندانه به سادگی می تواند با نرم افزار کار کند. به طور مثال هنگامی که فاکتور صادر می‌شود، به طور اتوماتیک از موجودی انبار کسر و در صورت نسیه بودن آن، مانده بدهی مشتری را افزایش می‌دهد و در صورتی که مبلغ به صورت نقد یا چک پرداخت گردید، نرم افزار بصورت اتوماتیک فاکتور را تسویه خواهد کرد. به همین سادگی!

 

۲) نرم افزار هوشمند نوین برای ۲۰۰ شغل مختلف نرم افزار تخصصی تحت عنوان امکان افزودنی مشاغل مانند لباس، پارچه ی، شیشه بری، کاشی و سرامیک، خدمات پس از ، میوه و تره بار، طلا ی و . تولید نموده که به تمام نسخه های نرم افزار گاهی، شرکتی، تولیدی و رستورانی قابل افزودن است.

 

۳) تمامی نسخه‌های نرم افزار با قیمت مناسب و بسیار رقابتی با نرم افزارهای مالی دیگر قابل ارائه است که نسخه های تک کاربره آن از ۲۱۷ هزار تومان شروع و به نسخه جامع که ۸۵۷ هزار تومان است، ختم می‌شود.

 

۴) مرکز پشتیبانی نرم افزار هوشمند نوین از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب در چهار ماهه ابتدای سال و در ماه های دیگر تا ساعت ۱۰ شب آماده پاسخگویی به کاربران بصورت تلفنی و آنلاین می باشد. ولی جلسات آموزشی رایگان و فیلم های آموزشی بسیار کمک شایانی برای شروع و راه اندازی آن به کاربر خواهد نمود. کلیه نسخه های هوشمند نوین شامل یک سال پشتیبانی رایگان و بدون محدودیت برای پاسخگویی به سئوالات می باشد که بعد از آن در صورت نیاز و دلخواه کاربر، با تمدید پشتیبانی نرم افزار هوشمند نوین قابل ارئه می باشد.

 

۵) بعد از خروج از نرم افزار یا در طی کار با آن می توانید به راحتی از کل اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و برای امنیت بیشتر، آن را روی فلش یا سی دی انتقال دهید ولی بصورت اتوماتیک نرم افزار نسخه پشتیبانی از اطلاعات شما روی هارد رایانه شما تهیه خواهد نمود

 
نرم افزار حسابداری افزار ,هوشمند ,پشتیبانی ,نسخه ,حسابداری ,اطلاعات ,افزار هوشمند ,افزار حسابداری ,هزار تومان ,خواهد نمود ,افزار تخصصی ,افزار حسابداری هوشمند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کاکو چت | شیراز چت| چت روم فارسی نمایندگی رسمی خدمات محصولات توشیبا در اصفهان فروشگاه قطعات الکترونیک قرارگاه 59 زهیر بن قین بصیرت ولایی ...ممنوع!!! دان وب| کامپیوتر | danweb Little Dolly تجهیزات آشپزخانه | لوازم آشپزخانه | هود - فر - سینک -اجاق گاز سه سوته خرید کن تحویل بگیر